fredag 15 maj 2009

Det börjar dra ihop sej

En smått fantastisk helg den som gick hannn bannemej med det mesta.

Fredag kväll 19.15   Gula Gubben uppträdde i Vinberg för C:a 15 personer  (halvsucce)
Fredag kväll 21.15   Gula gubben uppträdde för en doktorand (Dag) i Chalmersvillan i Göteborg (braksucce)
 
Fredag kväll 11.42 trött artist somnar in

Lördag dag jag o Henrik åker ut till Ford-klubben o riggar grejor
Plötsligt skall jag ha hem Alex å Magdalena på Fika 0 diktläsning (på webb-tv)
Sen tillbaka till fordfesten där en är för full innan festen börjar (gamle Glenn) Vem annars?
Jag kör hem honom, Gösta blir glad (arrangören)

Senare på kvällen kommer Carro tämligen full med sin Iller ( Henne skjutsar jag oxå hem till Tvååker,)

Kommer tillbaka till festen o slutar typ klockan 3.


Söndag åker ut till Tokalynga o softar lite på förmiddagen (träffar palle, robert, Malin & Gunnar)
Sen Åker jag spontant till Halmstad å Harplinge (grattar Tage, morsar på Ernst)
Å sen till Vinberg

Måndag åter ut till Tokalynga tar med mig Gunnar Schneider och åker på lite fula vägar.

Tisdag bara trött o slö-

Onsdag:  Jobbar på puben efter en jobbig diskussion med Henrik, men det löste sej nog. ??

Torsdagen förflöt och slutade iden sköna klimaxen, TORSDAGSFIKA, balsam för själen.

Å nästa vecka är det poesi - sm i norrköping, men först skall vi rädda ett bröllop på lördag.
På rikssalen på fästningen.
Sätter upp anläggningen i morgon fredag,





En åt gången eller alla samtidigt? Få senaste nytt om dina vänner på en och samma plats.

Inga kommentarer: