måndag 18 maj 2009

En måndag att minnas, tror jag


Det var dagen när jag fick in mer pengar på mitt konto än jag haft på hur länge som helst-

Tyvärr äger jag inte ett öre av dom själv.

Men vi skall åka till Norrköping i morgon och där lär det gå åt en o annan krona under SM i Poetry Slam

Det skall bli ungefär hur kul som helst.
Mitt 11:e poesi-SM
har missat 2 (av dom officiella) men det ena var jag på ändå.

Så Rinkeby 2001 är väl egentligen min enda flopp.

I år kan det gå prexis hur som helst känns det som.

Spännande värre.

Kära läsare ni får veta hur det gått framåt Söndag, då återkommer jag.

ha det tills dess  LÄNGE LEVE POESIN


Inte bara e-post - Windows LiveT är mycket mer än din inkorg. Mer än bara meddelanden

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste blogga mera:) du skriver ju suveränt:)
www.metrobloggen.se/jonaslindh

Anonym sa...

jag läser den/ stubbe

Gitte sa...

jahapp, skall en given prenumerationsblogg ta slut här eller kommer det en spännade fortsättning framöver?