måndag 4 maj 2009

Skall försöka skriva oftare (JU)



Finns det nån som läser denna bloggen, vem skriver jag för, ni kan väl vara snälla å skriva nån kul kommentar.
Även om ni bara är tvåsom läser.


Lite av mitt liv just nu (undrar ändå vem som bryr sej)

Har haft en relativt konstig helg,

Torsdag, popquiz på privatfest
Fredag:  Gula Gubben, Popquiz & DJ i Älmhult
Lördag:  Helt trött i ansiktet
Söndag: Poesimöte i Halmstad & Bilbingo i Ullared Med Elena (En mycket god vän)

Söndag kväll & Måndag (jaga pengar till räkningar)
men det har löst sej tur man har vänner & jobb där man kan ta förskott.

Kul att spela poker alldeles gratis på nätet (Facebook pokerpalace & texas hold em)
Där träffar man ju alla möjliga, har dessutom börjat tycka att det är riktigt underhållande att
tjatta med folk.


Däremot att skriva blogg har jag inte riktigt kommmit underfund med ännu.

Men jag ska bli bättre på det oxå
Plus att jag ska skaffa en ny video & en ny DVD, då dessa är ur funktion, Måste lita på filmer på Tv å det går ju inte.


Puss o kram på alla människor    som jag känner

Lite extra till Minou, Per, Jon Oxå Kalle förstås



eran Geta


Lägg till karta och vägbeskrivning för din fest. Visa vägen!

4 kommentarer:

Cat sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cat sa...

Det blev fel när jag skrev sist, halva meningen klipptes av, men jag skrev iaf att JAG läser så klart! :) puss puss! <3

Adrian sa...

...och jag, vem jag nu är ;-)
Kul att du bloggar igen, lade till din blogg i rss-läsaren för bara någon månad sen. Skål.

Anonym sa...

när du säger att du skriver igen, så läser jag.

hälsar bästa midnattshäxan