fredag 22 januari 2010

Ännu en vecka på det nya året till (En trevlig vecka minsann)



Kom till Charlottenberg Typ Fredah kväll - värmde upp hemma hos nesse med några pilsner o många skratt


På lördagen var man först nere på Arvika o kollade stan med Roger o Reine
Sen bjöd Elin (martin o Reines) morsa på underbart gött käk.
Sen var det skidor på TV tills festen startade på aftonen.

Gula gubben gjorde en bejublad konsert, för tämligen fulla goingar och det infann sig
Faktiskt lite go festivalstämning mitt i vintern,   Även dom fullaste tystnade och lyssnade (Födelsedags-Dikten blev myckey uppskattad)

Sen hem över Årjäng där dom inte hade mjölk på pizzerian dåligt.

Väl i GBG var det tåg te varberg hemma söndag kväll. (LarsBergström var schysst o hämta mig på stationen.



Måndag tisdag förflöt lugnt, Frillesås-martin kommer att sova över här då och då i forts, då han går kurs här i stan o bor utomsocken
o dessutom har slutat att fria i Valinge (Igen)  Fick igång min bil en kort stund men den dog igen ställde in besiktningen.

Trevlig popquiz onsdag kväll, Och seb var det ju dags för den roliga överraskningen på torsdagsfikat.

Jag o Martin o Lars danielsson hade lurat i alla att vi skulle uppträda på fikat 20.30.

Det gjorde vi oxå i 5 minuter.  sen kom KING varbergs Bästa band (enligt fikavärlden Tobbe) Hans min var obetalbar.

När några av hans idoler plötsligt uppträdde i hans vardagsrum, o alla stortrivdes, kaffet var extra gott o folk önödigt glada,

Å idag är det fredag igen en alldeles ledig helg känns konstigt, boka oss gärna. www.knaster.nu


PS På måndag är det premiär i Radio halland P4  För min medverkan i Nöjespanelen  07.30-08.15 i sällskap med Erica Sjöwall (Missa inte det)


Kramar geta
 







Ladda ner nya Internet Explorer 8! Ladda ner nya Internet Explorer 8!

Inga kommentarer: