tisdag 12 januari 2010

Konstiga sov-vanor

Nu gäller det att ställa tillrätta tider med mera, vaknade klockan sent idag på grund av att jag inte somnade som jag borde.
Full fart på facebook nu börjar dom ramla in som vänner dom som deltog i programmet - Kul som hejsan.

Har inte blivit vän med Sofia Wistam ännu måste bli det för att kunna få min fina startbild från tävlingen.

Har fått vackra kort mens jag var bortrest tack tobbe.

Blev kompis med en rolig och underbar tjej som hette Jennifer på tåget.

Undrar fortfarande hur jag överlevde detta äventyr

Tillbaka i vardagen , men har eventuellt blivit av med en god vän, hon skall eventuellt gifta sig med en karls som tycker illa om mig och det är ganska ömsesidigt då försvinner nog hennes och mitt umgänge helt. (shit oxå jag gillar ju henne ju)


Det var väl allt för idag skall nog sova lite mitt på dan för att försöka komma rätt i tid GONATT

16och 23






Ladda ner nya Internet Explorer 8! Ladda ner nya Internet Explorer 8!

1 kommentar:

Anonym sa...

Årets Kändisar 2009
1. Anna Anka (ny)
2. Ullareds-Morgan (ny)
3. Anders Bagge (1)
4. Peter Jihde (19)
5. Ensam Mamma-Helena (ny)
6. Alexander Skarsgård (ny)
7. Kronprinsessan Victoria (11)
8. Malin Åkerman (10)
9. Bonde-Roger (ny)
10. Gry Forssell (7)

Årets Kändisar 2010
1. Gula Gubben(ny)
2. Geta(ny)
3. Anders Bagge (1)
4. Peter Jihde (19)
5. Ensam Mamma-Helena (ny)
6. Alexander Skarsgård (ny)
7. Kronprinsessan Victoria (11)
8. Malin Åkerman (10)
9. Bonde-Roger (ny)
10. Gry Forssell (7)