torsdag 7 januari 2010

Idag er det julafton i argentina och 35 plusgrader

Nu vill jag bare tala om att i dag gor bussarna ut till finalen en n45 minutersresa eventuellt i omodan om man inte kommit vidare det enda man sekert vet er att i kveld blir det big party igem, min fina rumskamrat Den Manlige S/M B/S - strippan kom hem halv sju i morse o joddlade o var helgo i huvvetm han er inte so lite annorlunda, killen har inte alla indianer i kanoten om man ska uttrycka sig nice.
 
Detta er kanske det tuffaste o tokigaste jag varit med om i mitt liv even om min storsta skada hitintill er fotstukningen po veg te forsta intervjun. Maten er halva nojet, o beer  er billigt.
 
En sjukare o roligare blandning menniskor finns icke i promise. o det kommer 24 nya i morron men dom hinner vi bara seja hej till efter som dom tevlar redan po lordag morgon kl 7 o vi oker hem lordag kl 2 (snyft) mer man precis borjat lera sig spanska  Mucho Gracias=Tack s`mycket     Cerveza=beer   Amarillo Vegete = Gula Gubben Jag snackar som om jag vore borned here   


Yes! Windows 7 gör din dator bättre och enklare Yes! Windows 7 gör din dator bättre och enklare

Inga kommentarer: