fredag 15 januari 2010

Back in reality



Så är nman tillbaka i gamla svedala, när vi landade i Stockholm var det -11 när vi for från Buenos Aires var det + 39 bara 50 graders skillnad (huvva)
hade lite svårt att sova rätt i början, måndagen gav en trevlig lunch med Alex på Krogen Krukan på Söder.
Sen en mycket trevlig hemresa med Jennifer från Köping och Sara Löfgren med flera, underbart att Söder skulle köra sara från stationen då fick ju jag skjuts oxå.

Tisdagen var bara vila. men med roliga nyheter (helt klart med talang i TV 4)casting 31 januari  Dessutom ringde raio halland och ville ha mej och Erica Sjöwall i Nöjespanelen. Känns riktigt jättekul.

Onsdagen en mycket trevlig dag, träffade Madde (både roligt o jobbigt)(timslånga diskussioner)

Sen var det ju popquiz på kvällen (gött å vara tebaka) (men Harrys skall säljas 1:a mars hoppas man får vara kvar)

Å sen kom torsdagen Först så vara Madde o hennes son Anton här och bjöd på pizza, trevligt värre.
Sen åkte man till det eminenta torsdagsfikat med Martin, å bara njöt av kaffe o goda vänner o antikrundan.
Martin är för skön med sitt kunnande om dom mest otroliga gamla prylar.
Han som jag är bannemej expert på onödigt vetande.

Som att Little Gerhard var med i Filmen "Åsa-Nisse i kronans kläder" det vet väl alla.

Fick tyvärr inte med mej så mycket skivor till värmland som jag önskat men får väl ta upp beställningar å skicka istället.

Idag åker jag till charlottenberg i Värmland för att lira på ett 30-årskalas (fast det framkommit att han bara fyller 29)

Kul spelning garanterat, om dom inte är för jävlans sketafulla. Gage, frukost, boende och dessutom skjuts upp med 2 trevliga kvinnor kan det bli möe bätrre.

Nää livet är på topp just nu, bäst å hänga på när tåget går.

Nu skall jag packa å ha mej å till alla er som stöttar mig i vått o torrt TACK FÖR ATT NI FINNS.




Kramar eran Geta














Hitta kärleken! Klicka här Hitta en dator som passar dig!

Inga kommentarer: