tisdag 5 januari 2010

Wipr out - wonderful madness

 
 
I fix it belive it or not, jag kan not tala om hur bra eller uselt det gick det er ju nogra dagar kvar
o jag vill inte tala om ifall jag gick vidare eller om det inte gick not vidare.
 
Men det er en tokrolig lek for vuxne mensker,i ett land po andra sidan ekvatorn,  KUL KUL
 
Det versta som hende var endo att jag skadade mig po veg till intervju o ñestan stukade
foten, men det tenkte man inte po ner man vel startat.
 
Men jag lever det er det mest important. 
 
min placering blan dom 8 svenskarna blev nonstans mellan etta o 8;a
 
Tur man kan skylla allt som hender her p`Gula Gubben
 
Min rumskamrat heter Oddvar o er norsk manlig strippa inom bdsm (intresting man)
 
Kram till fans v`nner o bekanta


Skaffa en Windows phone så kan du chatta på Messenger var du än är! Skaffa en Windows phone så kan du chatta på Messenger var du än är!

Inga kommentarer: