måndag 11 januari 2010

Åter på svensk mark

 
 
Hej (a) Sverige
 
 
Jag är tillbaka, Gula Gubben likaså, det har varit ett helt galet roligt och underbart äventyr i Argentina.
Som kommer ge massvis med glada minnen i framtiden. 
Man kommer tänka tillbaka på detta åtminstonde ett år framåt, och i mars april, kommer ni få se reultate på TV.
Efter att detta året skrivit blogg nästan varje dag så skall jag försöka hålla denna tradition levande och skriva lite oftare än vad
Jag gjorde förra året, i alla fall ett par dagar i veckan folk som bloggar varje dag om att dom diskat och ätit och gått en promenad
tycker jag är lagom intressanta men jag förstår nu hur lätt det är att ramla in i något dylikt, jag skall helst skriva något varje dag av betydelse.
För mej, dej eller omvärlden om inte annat så kan man ju skriva något litet poem varje dag om vad som hänt eller händer i världen , Sverige,
Halland, VaRBERG eller mitt kök vi får la se vad det blir åt, hat gött så länge, så hörs vi.
 
Ps kommentera gärna så man ser att NÅGON löser bloggen det känns ju lite roligare att skriva då liksom.
 
Kramar Geta


Ladda ner nya Internet Explorer 8! Ladda ner nya Internet Explorer 8!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi läser! fortsätt blogga!

Anonym sa...

måndag 18 maj 2009
En måndag att minnas, tror jag

Det var dagen när jag fick in mer pengar på mitt konto än jag haft på hur länge som helst-

Tyvärr äger jag inte ett öre av dom själv.

Men vi skall åka till Norrköping i morgon och där lär det gå åt en o annan krona under SM i Poetry Slam

Det skall bli ungefär hur kul som helst.
Mitt 11:e poesi-SM
har missat 2 (av dom officiella) men det ena var jag på ändå.

Så Rinkeby 2001 är väl egentligen min enda flopp.

I år kan det gå prexis hur som helst känns det som.

Spännande värre.

Kära läsare ni får veta hur det gått framåt Söndag, då återkommer jag.

ha det tills dess LÄNGE LEVE POESIN

Majken sa...

Håller med.. vi är en del som läser.. men som inte orkar kommentera...